Vozík Viktorie
Dnes, tedy 7.8.2008, pokračovalo zavírání nohou koní na východní trize. Zároveň začala demontáž podlahových plechů z vozíku proto, aby se dali vyměnit zkorodované šrouby na montýrkách vozíku.
Dnešní ráno bylo idylické, ale odpolední teplota byla 32°C a na bronzovém plášti koní se nedala udržet ruka.
Pravá zadní noha levého koně východní trigy po odstranění betonu, antikorozní úpravě konstrukce a vložení nerezových výztuh.
Levá zadní noha stejného koně v průběhu zavařování.
Ivan Houska junior náš nejlepší svářeč bronzu.
Zkorodované šrouby na montýrce ve dně vozíku.
Dno vozíku se zadní zavětrovací konstrukcí.
Stejné místo z nadhledu, po demontáži jednoho plechu.
Vnitřek vozíku po demontáži celé podlahy.
Nové nerezové šrouby na montýrce vozíku.
Stav zavětrovacích profilů v dutině plintu je kritický.
Stejně tak jsou korozí napadeny i profily kotevního roštu.
Pan Douda s chotí při kontrole probíhajících prací.
Ve volných chvílích konzervujeme klasiky.
Po několika týdnech...
Koroze šroubů na montýrkách vozíku.
Nové nerezové šrouby na montýrkách vozíku.
Před zpětnou montáží podlahy vozíku, byl na konstrukci položen olověný plech jako izolační vrstva.
Dnešní ráno bylo idylické, ale odpolední teplota byla 32°C a na bronzovém plášti koní se nedala udržet ruka.
Pravá zadní noha levého koně východní trigy po odstranění betonu, antikorozní úpravě konstrukce a vložení nerezových výztuh.
Levá zadní noha stejného koně v průběhu zavařování.
Ivan Houska junior náš nejlepší svářeč bronzu.
Zkorodované šrouby na montýrce ve dně vozíku.
Dno vozíku se zadní zavětrovací konstrukcí.
Stejné místo z nadhledu, po demontáži jednoho plechu.
Pokračování prací - stav ke dni 20.8.2008
Vnitřek vozíku po demontáži celé podlahy.
Nové nerezové šrouby na montýrce vozíku.
Stav zavětrovacích profilů v dutině plintu je kritický.
Stejně tak jsou korozí napadeny i profily kotevního roštu.
Pan Douda s chotí při kontrole probíhajících prací.
Ve volných chvílích konzervujeme klasiky.
Po několika týdnech...
Koroze šroubů na montýrkách vozíku.
Nové nerezové šrouby na montýrkách vozíku.
Před zpětnou montáží podlahy vozíku, byl na konstrukci položen olověný plech jako izolační vrstva.